Instagram
söndag 7 maj 2017

Solskenshelg

Det blev sol i Malmö till slut, alltså riktig sommarsol. I alla fall i en dag. Jag spenderade tiden i stugan med att egentligen inte alls få så mycket gjort, men det var nog precis vad jag behövde då jag fått ta över skejtarens förkylning och nu hostar vi ikapp han och jag. 
Vi har dock olika sätt att hantera det. 
Skejtaren fick massor gjort, byggde i köket, körde till tippen, klippte gräset.. Han är förvisso i slutskedet av sin förkylning, men mitt sätt att hantera situationen var mer såhär:
 Jag försöker framför allt få lite färg på mina bleka ben, eftersom jag tänker att jag kommer bära klänning och flip flops mest till sommaren beroende på hur svullna fötter jag har och om det fortsätter bli svårare att ta på sig byxor, för redan nu är det inte någon dans på rosor.
Annars var det mest lite småplockande när solen inte värmde så mycket längre. Nu när köket faktiskt är funktionsdugligt och bråte börjar försvinna till tippen så blir det mer och mer saker som kan hamna på rätt plats.
Det är riktigt skönt med även små framsteg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins