Instagram
måndag 15 maj 2017

Back to work och räkna ned

Nu laddar vi alltså för en ny vecka, en sådan där jag faktiskt ska jobba! Känns som en evighet sedan trots att jag bara varit hemma en vecka.. men det är nog andra gången i mitt liv jag är sjukskriven en hel vecka, det är liksom oftast inte något jag har tålamod till. 
Men nu är det som sagt slut på sjukveckan, jag mår betydligt bättre och förutom lite snorande så är jag nästan som vanligt igen. 

och man kan säga att det är nedräkningens tid som har börjat nu. Häromdagen passerade jag 100 strecket och har nu mindre än hundra dagar kvar tills bebisen kommer (crazycat på den alltså..). Det innebär ju också att det inte är alls många dagar innan sommaren kör igång på riktigt och jag börjar kunna känna att det snart kan vara dags för semester. 
Fortfarande lite oklart för min del när den startar, men någon gång runt midsommar blir det i alla fall. och det är ju bara runt en månad kvar tills dess. 
Men nu får bulan och jag göra oss i ordning för en arbetsvecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins