Instagram
tisdag 9 maj 2017

Att flytta snorandet till en annan plats (en riktig sjukstuga då)

 Det är ju fantastiskt vad tråkigt man kan ha när man är sjuk och bara ligger hemma och degar hela långa dagen, och så fantastiskt stel man också kan bli av att inte lämna sängen. 
Därför passade jag på att göra ett litet miljöombyte nu ikväll, och bytte lägenheten mot stugan. 
Helloo från ett osminkat och snorigt preggo!
 Jag gör inte så mycket stugfixande dock, fixar lite ärenden på datorn istället och har placerat mig i köket så jag kan sitta där och fortsätta snora vidare. 
Så ett enkelt miljöombyte var väldigt välbehövligt nu ikväll. 
Även om skejtaren sågar i taket så att magen hoppar var gång. 

Sen blir det hämtmat. Egentligen skulle det vara lite romantiskt firande eller något då skejtaren och jag faktiskt har vår årsdag idag.. men det känns lite som att vi kanske skjuter på det till helgen. 
Känner mig inte så romantisk med allt mitt snor, faktiskt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins