Instagram
torsdag 11 maj 2017

Jag storhandlar hemifrån (och ger er en länk med 170kr på mat.se)

Jag är en riktig sucker för detta måste jag säga, att få maten levererad hem till dörren. Jag har ju fastnat för mat.se, så dem kan jag rekommendera. Sen finns det ju fler, som mathem.se och nu såg jag att även Willys börjat med utkörning av matvaror (dock var deras leveranspriser rätt höga tyckte jag, så jag höll mig till mat.se denna gången också..).
Men seriöst. Att kunna få hem fyra kassar med grejer, upp till lägenheten, när jag är hemma och har sjukstuga.. Det är ju guld värt!
och definitivt värt de 30 kr som leveransen kostar... det är ju ingenting. 
 Jag brukar dessutom försöka tänka lite smart, speciellt nu när jag är preggo och helst inte ska bära tungt, så jag beställer det tunga istället så bär någon annan upp det åt mig :)
Så två kilo potatis, två flaskor cider, mjölk, fil och läsk... det hade varit tungt som tusan för mina fogar i trappen. 
Men snubben som levererade varorna skötte det galant med sina unga friska ben :)

Vill ni prova och få 170 kr att handla för? 
Jag är inte sponsrad eller något utan det är en sån där "värva en kompis" deal, så om ni använder min länk så får ni 170 kr att handla för och jag får 100 kr att handla för. 
Känns som en win-win tänker jag. 
Så gå in HÄR och shoppa loss, för lite gratis pengar om ni vill :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins