Instagram
lördag 27 maj 2017

Bröllopsprepp och aw

Denna morgon blev det nästan en liten morgonpromenad kan man väl säga. Jag mötte ett par vänner och deras dotter och gick en runda med dem. Syftet var att kolla området då jag i sommar ska fota deras bröllop, och då är det ju bra att ha setts lite innan, pratat igenom vad alla vill och se vilka platser som kan passa för att ta vackra bilder. 
 Det är ju inte helt svårt att hitta vackra platser i Malmö just nu, speciellt när vädret gjort att precis allt står i blom.
 Det ska bli riktigt roligt, speciellt eftersom jag aldrig fotat bröllop tidigare. Dessutom kommer jag vara ganska höggravid haha, men Skejtaren ska vara med och han är ju dessutom skolad fotograf, så något bättre stöd kan jag nog inte ha i det läget :) 
Det blev lite actionfoto mitt i allt lugna och rofyllda :)
Nu sitter jag och njuter en stund i solen helt enkelt. Om en stund får jag besök av både Malin och mina föräldrar, och ikväll blir det AW med fina kvinnor och jag får tillfälle att använda en klänning jag rotade fram som köptes i Thailand för många många år sedan. 
Men ja, först lite vila i solen innan allt det där andra. 
Hoppas solen skiner på er med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins