Instagram
fredag 26 maj 2017

En röd dag utan aktivitet

Igår blev det verkligen ingenting alls gjort. En röd dag i sin sanna bemärkelse, då det till och med är förbjudet att klippa gräset i stugan på röda dagar, så vi fick lite hjälp där att slippa göra saker :) 
Skejtaren var förvisso upptagen, då det är skejttävling i den nya skejtparken i Malmö, som ligger ett stenkast ifrån stugan, promenadavstånd till och med. Jag kunde från min solstol i trädgården höra publiken och kommentatorn, så pass nära är det. 
Så det var mest det jag höll på med igår. Satt i en solstol och försökte få lite färg på benen, tog en tupplur, plockade lite (med betoning på lite) ogräs och solade lite till. 
Sen när skejtaren kom hem så grillade vi. 
Det var en bra slapp dag inför en helg med lite mer aktivitet. Eller framför allt morgondagen har jag lite flängande för mig.
Men idag är en chill arbetsdag. 
Den börjar först vid lunch, så det är inte så många timmar. 
Sen får jag nog ta mig till stugan igen och chilla lite mer inför helgen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins