Instagram
lördag 13 maj 2017

En solig start på dagen och allt jag redan gjort

Det hamnade inte en endaste potatis i jorden igår, riktigt så pigg blev jag aldrig. Istället så blev jag färdig med att måla solbänkarna i stugan, och det var lite bättre tempo på det för mig just då. Att sitta i gräset, måla lite, vila lite när det torkade.. inte så ansträngande helt enkelt. Jag kände av mitt dåliga blodvärde rätt rejält under gårdagen så det är ett under att ens det blev fixat måste jag säga. Men det känns riktigt skönt att ha fått något litet gjort i alla fall, efter en vecka av bara vila där jag fått ta en tupplur efter att ha laddat diskmaskinen.. 

Idag känns det dock ytterligare lite bättre. Jag har laddat upp och ökat dosen på järntabletterna så om inget annat så inbillar jag mig i alla fall att jag är piggare idag även om jag fortfarande hostar och snorar en del. Halsen gör i alla fall inte alls ont mer, och jag får ju sova hela natten, så då är resten inte så farligt kan jag tycka. 
Idag har jag redan städat undan lite i sovrummet, redan kommit till stugan, redan filmat en graviduppdatering, redan fotat lite, redan druckit kaffe i solen och nu har jag redan skrivit dagens första blogginlägg. 
Det känns som att denna dagen kommer vara produktiv. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins