Instagram
lördag 12 december 2015

Som att ha godis i öronen

inlägget är i samarbete med studio, alla åsikter och ord är som vanligt mina egna. 

Alltså, har ni sett så fina grejer jag har i öronen. Hörlurarna är från Studio och de är ju i koppar! Jag dog lite när jag såg dem, och jag är ingen ljudnörd precis så jag gick helt efter utseendet när jag valde dem (varianten jag har heter Vasa rose gold white). Med det sagt så är ljudet ju jättebra i dem också upptäckte jag ju, men jag är mest av allt begeistrad i snyggheten liksom. 
De passar ju till och med in i hemmet liksom. De matchar mina spraymålade leksaksdjur, min adventsljusstake och en massa annat. Perfekt ju! 
I samarbete med Studio kan jag erbjuda er 15% rabatt, allt för er liksom. och snacka om vilken bra julklapp till en kopparskalle som mig :) Bara skriv koden alladagarskaos15 så dras rabatten. 
Ni ser. Stilren hela vägen, även knapparna är snygga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins