Instagram
måndag 14 december 2015

En doft av julgran

Igår köpte vi julgran. För mig är det allra första gången jag köper en julgran till en egen lägenhet och vuxenpoängen känns på långa vägar. Det bästa är ju doften som möter en när man kommer in genom dörren, och så ljuset såklart. 
Jag hade ingen aning om hur mycket julgranskulor man behövde ha, men upptäckte att det inte var så många. Jag har nog helst inte så mycket i granen heller, vill att varje julgranskula ska få ta plats, och nu blir det ju roligare att köpa lite fina dekorationer att samla på inför framtiden. Jag har i nuläget några lite finare och så de pastelliga från ikea som man får jättemånga av för en hundralapp tror jag. 
 Lite pasteller, lite trä, lite glasklart, lite mässing. 
Vi är väldigt nöjda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins