Instagram
torsdag 17 december 2015

Ledigheten står för dörren

Kan inleda med att ja, jag lyckades faktisk hålla mig vaken på bio igår. Faktum är att det inte alls var svårt. Star Wars filmen var riktigt bra, även om man inte är så insatt från början. Så jag kan absolut rekommendera ett biobesök, helst i 3D.
Anyway.

 Börjar ni känna av det ännu? Jag tänker på ledigheten som står för dörren. Många av er kanske går på ledigt redan imorgon, jag kommer jobba måndag och tisdag också nästa vecka men sen så är det två veckors välförtjänt vila. 
Idag väntas en lång dags arbete. Vi ska avverka årets sista kvällsmöte och det är ganska skönt att beta av sånt här. Känns som en nedräkning. 
En vecka kvar till jul. 
Fyra arbetsdagar kvar till ledighet. 
Som jag längtar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins