Instagram
söndag 6 december 2015

Hemmagjorda vinetiketter att ladda ned

Igår var det tänkt att fira Malin med överraskningsfest, men det blev lite andra planer då hennes tillvaro var ytterst snorig och hostig. Istället åkte bara jag dit och vi firade lite lugnare. Med mig hade jag tre flaskor som jag pimpat lite själv med vinetiketter jag gjort. Såg något liknande på pinterest och apade helt enkelt efter :)
 Etiketterna är till som en hjälp för att veta när dryckerna ska förtäras helt enkelt. Och de blev verkligen väldigt uppskattade! 
 Jag skrev ut dem på fotopapper och limmade med vanligt hobbylim, så satte jag ett gummiband runt flaskan medan limmet torkade. De satt jättebra. På den ena flaskan fick jag ta bort etiketten (nagellacksbortagning hjälper där..) men annars limmade jag helt enkelt över dem. 
Vill ni också ha? 
Varsågoda :) Det bjuder jag på, bara att klicka och spara bilderna nedan. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins