Instagram
torsdag 31 december 2015

Årets sista dag

Detta blir nog min lugnaste nyår någonsin, och jag är så himla nöjd med detta faktum. Skejtaren och jag ska på tu man hand fixa god mat, hålla varandra sällskap och eventuellt sluta upp med ett annat sällskap lite senare.
 Först har vi varit på kallbadhuset. Mitt första besök på detta stället. 
Lite imponerande är det att doppa sig i ett nollgradigt hav helt naken i december. Men ja, det kändes lämpligt såhär på årets sista dag att låta havet och kylan skölja bort 2015. 
Sen åt vi en sen lunch på Via Napoli som har stans bästa pizza. 
och nu är det soffläge som gäller fram tills dess att vi känner att det är läge att börja laga mat. En trerätters som ännu inte är helt spikad.
Det är så oplanerat. 
och jag älskar det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins