Instagram
lördag 15 april 2017

Vad gör man med sånt här?

Jag har länge sparat inredningstidningar, men nu börjar det nog bli dags för oss att gå skilda vägar känner jag.. Fast det är lite svårt. 
Vissa måste jag nog spara. Det finns de som har tidlös inspiration som jag bara måste kunna titta igenom om jag vill, även om jag inte gjort det alls på kanske ett par år nu.. 
Men jag behöver ju inte alla.. 
Numera letar jag inspiration på pinterest om jag behöver det, så även om det är lite trist att säga det så börjar nog tidningarna bli lite passé.. även om det är väldigt trevligt att faktiskt kunna bläddra igenom sida efter sida. 
Så detta får nog bli dagens sortering, att hitta de jag måste spara och göra mig av med resten. 
Sen snubblar jag över små konstiga påsar som den nedan. 
Jag undrar hur länge den har legat så i en låda i hyllan. Den har säkert hängt med några flyttar utan att jag ens kikat i den.. 
Gamla p-piller (som jag inte använt på kanske minst fem år..), flera tändare, något halsband, pennor.. ja helt enkelt massor med random grejer varav det mesta kunde slängas. 
Varför spar man på sånt? 

Sen kan man ju hitta lite roliga saker också. 
Kanske inte världens roligaste att hitta en kortlek, men att det står på den att den tillhör Einar (min storebror) vittnar om att den hängt med sedan vi båda bodde hemma hos våra föräldrar och någon inte uppskattade när lillasyster snodde ens saker. 
Tji fick han. Ha!
Den får nog bosätta sig i stugan nu, då det är störst sannolikhet att den åker fram där en sommarkväll när man ätit grillat och umgås i uterummet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins