Instagram
tisdag 25 april 2017

Nedräkning till helgen

Denna morgon vaknade jag till ungefär tre minuter innan väckarklockan ringde klockan sex. Jag vaknade av ljuset som strömmade in och i en stund hade jag ingen aning om vilken dag det var, men en stor känsla av att det nog var lördag... det tog ju några sekunder innan min hjärna vaknade till lite bättre och kom på att det inte alls var så väl utan bara tisdag. 
Men denna veckan är nedräkningen till helgen större än den oftast är. 
Denna helgen blir det vatten i stugan, det blir långhelg och fortsätter vädret i samma takt så kanske vi också får lite solsken! 
Jag begär inget mer. Det jag ser fram emot är att få städa stugan ren från slipdamm och sätta igång diskmaskinen där då dammet även ligger som en hinna på precis allt porslin. 
Men nu får jag nog bli klar för en solig arbetsdag istället. 
Helgen kommer nog inom sin tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins