Instagram
tisdag 18 april 2017

En vilodag efter påskledigheten

Det var smart av mig att vara ledig idag, riktigt smart om jag får säga det själv. Framför allt eftersom jag inte var så smart igår och jobbade på som om jag inte har en mage med en kokosnötsbebis i. 
Så idag har jag haft en välbehövd vilodag. Lite har blivit gjort såklart, lite tvätt och så, men det har varit många pauser där emellan och jag har verkligen känt av gårdagen i kroppen. 
Men vet ni, vi har verkligen gjort framsteg!
Vi kikar!
 Köksstommarna är på plats! Nu kan vi liksom se köket växa fram och även om väldigt mycket återstår så är det ju det tacksamma arbetet kvar. Det som verkligen syns och märks när man gör det. 
Så efter att köket var på plats (vilket skejtaren fixade det mesta av) och jag hade varit ute och fortsatt måla solbäddar i högst tveksamt vårväder så kände vi oss nöjda med grovarbetet och tog oss till ikea. Dels för att äta, men framför allt för att hitta en diskho! 
Vi hittade en sådan, och sen vidare till Bauhaus för att kika på en bänkskiva, och vid detta laget vaggade jag fram som en trött och tjock anka. 
Väl hemma var det sängläge som gällde, jag lämnade inte den på hela kvällen. 
och idag behövdes en vilodag som sagt, men jäklar i min lilla låda vad mycket vi fick gjort! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins