Instagram
lördag 11 mars 2017

Mina gyllene melloskor

Åh att vakna till detta vårljus! Nu tänker jag faktiskt ropa hej (även om det blev snöstorm sist jag gjorde det) och säga att det känns som att våren är på intågande. Så pass att jag tar fram mina glitterskor, vilka även passar super till kvällens mellofinal känner jag :) 
Skorna är av märket Ldir och köptes för några år sedan, förmodligen på Modesto.se, men de har utgått därifrån nu.
De köptes ju för ett par år sen och jag har använt dem sjukt sparsamt. Mycket för att jag fick rätt mycket skoskav första gången jag hade dem och fick pausa lite från dem direkt. Men nu jäklar får jag helt enkelt ha plåster med mig i handväskan, för mina fötter ska vänja sig vid dessa guldiga godingar, så är det bara. 

Nu däremot ska jag redigera youtubefilmen för gravidvecka 16-17 innan jag ger mig på att vårstäda lägenheten så mycket jag bara orkar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins