Instagram
lördag 18 mars 2017

Hej vecka 19

 Shit så fort tiden går nu alltså, bulan och jag är nästan halvvägs igenom graviditeten redan, och själva bebisen är stor som en sötpotatis tydligen. 
Denna helg är jag gräsänkling då skejtaren är på gymnastikläger någonstans, och idag ska bulan och jag iväg på lite äventyr ska ni veta. Nu strax ska vi iväg till Frida och träffa en massa trevliga kvinnor samt ett Medium (som förmodligen också är en väldigt trevlig kvinna..). Jag har aldrig ens blivit spådd förr så detta lär vara intressant, och fastän jag ofta velat testa så kommer jag nu knappt på några frågor att ställa till henne.. Betyder det att jag är rätt nöjd med hur läget är för tillfället kanske? Vore såklart intressant att höra hennes teorier om den där sötpotatisen, och kanske om någon vakar över en, och då vem? 
Annars fokuserar jag mest på att få en trevlig eftermiddag med god mat, lite bubbel i glaset och många skratt. 
Sen bär det av till nästa anhalt. 
och dit får vi ta tåget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins