Instagram
tisdag 14 mars 2017

dunk, dunk, dunk, dunk, hjärtat slår

Idag unnade jag mig lite lyx faktiskt. Eller ja, lite lyx och lite sånt som känns som lyx men som var rätt nödvändigt ändå.. men jag fick precis lite pengar från försäkringen på grund av min foglossning, och eftersom jag får pengarna lite för sveda och värk så bör de gå tillbaka till mitt eget välmående tänker jag.

Så det som absolut var lyx var denna makapären:
En doppler från teknikmagasinet. Kladdar jag på lite gelé på magen och sätter igång den så får jag höra ett litet hjärta som slår snabbt och hårt. Väldigt surrealistiskt fortfarande att det växer en människa där inne, även om jag fortsätter växa så det knakar så känns det liksom så utomjordiskt. 
Sen känner jag inte så mycket av bebis just nu, så det är skönt med en liten bekräftelse att allt går enligt planerna. 

Det nödvändiga var underkläder! En ny bh och ett gäng nya trosor, samt strumpbyxor så bör jag klara mig i ett tag. Jag måste verkligen tipsa om Lindex bh sortiment, eftersom det är det enda (av inte så många förvisso, har inte kollat de dyrare kedjorna) stället som har bygellösa bhar i D kupa, som dessutom ser rätt trevliga ut. Annars verkar det som att allt efter en C kupa har byglar, och från vad jag hört så ju större magen blir desto mer obekväma blir byglarna. 
Så där hittade jag i alla fall äntligen vad jag ville ha. 

Sen var jag förbi Babyproffsen också och hämtade en babybox. Det är den andra sortens babybox jag hämtar och jag har bara kika i den lite snabbt, men tänker göra ett längre inlägg med de olika boxar jag fått. Måste bara hämta ut resten också :) 
Sen fick det bli lite extra lyx också i form av lösgodis, vindruvor, kiwi och såklart två kilo apelsiner. 
Nu är detta preggot slut i rutan men väldigt nöjd med hur produktiv jag lyckats vara idag. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins