Instagram
söndag 4 maj 2014

The munchies

 okej så det blev ganska festligt igår, vilket ledde till att jag idag varit lite tröttare än vanligt. 

och i vanlig ordning.. the munchies.
Jag smsade till skejtarn som skulle handla att jag ville ha spagetti, foccacia, lasagne och räkor med aioli... 

Riktigt allt det där blev det inte.. men skejtarn kom hem och gjorde en radiokaka som nu står i kylen. 


 Dessutom kom han hem med just räkor och aioli. Det är ju bara så himla gott! Måste äta detta lite oftare!
Till huvudrätt blev det fläskfilé och risotto som hade så mycket västerbottenost att jag fick hålla mig till en portion. 

Så har vi ju en radiokaka i kylen och ett marabou mint som vi knaprar på. 
Det var en sådan dag idag. Med mat i mängder. 
Det är de bästa dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins