Instagram
torsdag 8 maj 2014

Här vill jag stanna

Jag borde verkligen lära mig att gå upp tidigare om morgnarna, eftersom det läge jag befinner mig i just nu är så himla behagligt. Att sitta i soffan med en kopp kaffe och få saker gjorda innan jobbet, samtidigt som nyhetsmorgon är igång i bakgrunden och uppdaterar mig om vad som sker i världen. 

Idag har jag hunnit sitta i ca en halvtimme. 
Det räcker inte.
Kanske om jag går upp kl 6... 
Då måste jag nog gå och lägga mig närmre nio.. 

Idag börjar jag kl 9, det är egentligen enda anledningen att jag hinner ha den här halvtimmen, annars brukar jag stiga upp en halvtimme innan jag ska vara på jobbet, slänga på mig lite smink och ge mig av. Frukost brukar jag ändå äta på jobbet. 

Hur ser er morgonrutin ut?
och framför allt, 
har ni tips på hur jag kan komma upp tidigare på morgonen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins