Instagram
lördag 10 maj 2014

Bubbel och kvinnligt företagande

Jag har ju bloggat i ett tag, även om jag endast varit på denna domän i ungefär ett år hade jag ju min gamla blogg inredningskaos i sex år. Så som gammal i gejmet får jag ofta mail om pressträffar, inredningsmässor och bloggrelaterade events som jag blir inbjuden till.  Det är jättetrevligt, och verkligen uppskattat.
Men.. 
De sker oftast i huvudstaden. Av någon anledning också oftast på torsdags förmiddagar.. Vilket är lite knepigt för en som bor i Malmö och jobbar måndag till fredag varje vecka. Jag livnär mig inte på bloggen och att ta ledigt för att själv bekosta resa och logi är inte det lättaste alltid, hur mycket jag än hade önskat delta på dem allihop. 
Så när man läser om de här kvinnorna, Emelie Walles och Ann-Sofie Sojkas som tillsammans startat ett företag för att ta ner dessa events till oss i söder. 
Bilder lånade från Sojka & Walles events facebooksida
De startade företaget Sojka & Walles events, som blir som en blogg-gemenskap där press-releaser och olika events anordnas närmre där jag bor. 

Vilket jag vill heja lite på. Detta innehåller alla saker jag gillar;
Kvinnligt företagande
Bloggar
och bubbel. 

kan det bli bättre? 
Mer sånt säger jag bara. Mer sånt!

1 kommentar:

  1. Så spännande och roligt!!!
    Jag vill också…
    Kram och hej

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins