Instagram
lördag 3 maj 2014

Onepiece, korkar och städstress

  Denna lördag har spenderats med att förbereda för ännu en visning. Jag hade önskat att jag var den typen som alltid hade städat omkring sig men jag fungerar inte så, alls.. Jag är kaotisk och stökig. Det är väl det som är en del av charmen antar jag ;)
Den snygga korken från S:t Pria är det nyaste tillskottet här hemma, helt klockren matchning till min personlighet måste jag säga! Att man inte själv kom på den idén liksom..! Hittas här.
Sen har jag gjort mig i ordning för festligheter. Min vän Georgia fyller år och ska firas ordentligt, och jag får en anledning att visa upp min nya onepiece! Jag vet att det är en jumpsiut egentligen, men onepiece låter roligare, och lite motsägelsefullt eftersom jag lovat migsjälv att aldrig köpa en riktig onepiece, ni vet de där som ser ut som sparkdräkter och får vuxna människor att se ut som stora läskiga bebisar. 

Men denna är inte så läskig allls, 
bara trevlig och komplicerad att kissa i. 

1 kommentar:

  1. Vilka fantastiska korkpallar :D Sådana skulle jag också gärna ha i min lägenhet :)
    Gillar också din klädsel! :) Har sett en liknande inne på Lindex, måste kanske prova en nästa gång jag går in där.

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins