Instagram
tisdag 27 maj 2014

Den där känslan

Känslan är så skön. Känslan av en kritvit nytvättad soffa, som fått ligga i vanish i en halv evighet (klädseln då, men det förstod ni nog) och tvättats länge länge. Lite torkskåpsvarma och vackert skrynkliga när de sen dras på igen. Nästan likvärdig med känslan av att krypa ned nyduschad i en renbäddad säng. 

Och den där känslan av ett kvavt Malmö, så när jag går och städar och donar måste balkongdörren och alla fönster vara öppna för att jag inte ska svettas ihjäl. 
Jag skänker en tanke åt det faktum att jag kan städa och dona i flera timmar, men ändå ha dagsljus kvar att fota, och njuta av nedvarvningen utan att dagen direkt blir till mörkaste natt. 

Känslan av sommar. 
Som jag har längtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins