Instagram
onsdag 28 maj 2014

Shoppa Lollopard lite snabbt!

Jag har ett litet shoppingtips till er, där det gäller att ni skyndar lite. Lollopard har nämligen en Pop up butik i Limhamn nu i maj, som jag i en månads tid ungefär gått förbi flera gånger utan att gå in. Igår gick jag in och undrade varför jag inte varit där förr.. 

Butiken är en outlet, så priserna är helt galna. Personalen är jättetrevlig och där doftar ungefär som man tänker sig att det kan lukta i ett tempel någonstans i Nepal. 

Vad jag köpte? 
Två armband, ett långt halsband, en ring (ej i bild)...
...och en tunika i typ siden med speglar i broderierna. Hela kalaset gick på under 200 kr. 
Bara blusen kostade femtio.. ni fattar.. billigt billigt!
och de kör hårt med ekologiska, naturliga och obesprutade grejer. 
Det och det gillar vi ju. 

Men som sagt, det gäller att skynda lite då jag tror att de snart stänger butiken. Står på fönstret att de har öppet i maj månad och ja, det är ju snart slut. 
Så kom till Limhamn! Shoppa Lollopard
och ta en promenad, det är väldigt vackert här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins