Instagram
söndag 18 maj 2014

Solskenspromenad i lite för höga klackar

Vädret har varit alldeles fantastiskt i helgen och igår promenerade jag och skejtaren till en restaurang i närheten. Eftersom vädret äntligen tillät sandaletter utan att få frusna tår var jag lite ambitiös i mitt val av skor. Visst är de fina, men nja, kanske inte några promenadskor direkt. 

Men det är väl kanske därför de är bra att använda till just detta, för att vänja fötterna lite vid dem, eller kanske vänja skorna vid fötterna så att de så småningom inte gör ont mer.. 

och skönt att jag fick använt dem alls då regnet öser ned nu. 
 Det fick bli mobilbilder eftersom jag missat att ladda kamerabatteriet.. 

--------------------------------

Vinnaren av korkpallen från S:t Pria blev Sara Hane! (kommenterade 13 maj 2014 20:00)
Grattis till vinsten! 

Som tröstpris till er andra erbjuder S:t Pria en rabattkod till er om ni vill shoppa lite. Maila frontdesk@stpria.com så får ni er rabbattkod! 


2 kommentarer:

  1. Var är dina fina byxor ifrån? // Camilla R, en nyfiken läsare :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Byxorna köpte jag när jag var i Milano för några veckor sedan!

      kram /iris

      Radera

mitten

Senaste pins