Instagram
lördag 1 mars 2014

Morgonstund

Vårnagelacket är på, även om jag nu ser att jag måste fixa till det lite. Har nog lackat i mörker eller något..?
Igår somnade jag i soffan innan klockan tio. Helt slut i rutan efter att ha tryckt i mig hemmagjord pizza, kladdkaka med glass och ett par glas rött till det. I min värld är detta en riktigt lyckad fredagskväll faktiskt eftersom jag njöt av mat och sällskap och fick sedan sova, det jag brukar längta efter hela veckan. 

och så vaknar jag piggelin klockan åtta en lördagsmorgon. En lördag där jag är helt ledig, har inga planer alls utan den är fri att fångas på vilket vis jag än väljer. Därför börjar morgonen med kaffe och nyhetsmorgon (med bröderna Timell som snackar grooming och metrosexualitet, väldigt charmigt faktiskt). Sedan blir det nog en promenad i det fina vårvädret, trots diset känns ju ändå våren i luften. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins