Instagram
fredag 21 mars 2014

Mitt chabby chica kök...

 Jag är ju inte chabby chic av mig.. inte någonstans.. men ändock sitter jag här med ett kök som börjar se ut som att jag kan skriva något snirkligt på latin på luckorna så hade jag kunnat låta dem vara som de är..
Eller inte. 

Nu när energin är tillbaka i kroppen och de värsta sviterna av baciller verkar ha dött en penicillindöd så spritter det i kroppen av renoveringslusta, och jag vill inget hellre än att få lite ordning i köket igen, för med allt målande och slipande som påbörjats så ser här inte riktigt klokt ut.. 

Grejer överallt, ingenting på diskbänken, tidningspapper på väggen efter ett sprayat element som jag inte bestämt mig för om jag är klar med eller inte.. 

I morgon måste jag ta tag i mitt liv. 
Nog för att jag är stökig men någon måtta får det vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins