Instagram
onsdag 26 mars 2014

Rabattkod till Yves Rocher

Förresten, i samarbete med Yves Rocher kan jag erbjuda er en rabattkod som heter duga! Ange koden 'Loppievent' i din yves rocher butik (i Malmö) eller på yves-rocher.se så får ni 50 kr i rabatt när ni handlar för minst 200 kr. Koden är giltig till den 15/4.

Detta är ett erbjudande som jag utnyttjade på butiksöppningen i måndags. Bland annat köpte jag det ljusa läppstiftet ovan, sen fick jag det mörkare i min goodiebag så nu har jag både till vardag och fest! Läppstiftet kan jag rekommendera, det är ett long lastning läppstift som ändå känns mjukt och matt, inte så torrt som de hållbara läppstiften annars kan kännas. Just detta läppstift har även vunnit amelias stora sköhetspris.

Så shoppi shoppi med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins