Instagram
måndag 10 mars 2014

När våren kom till Malmö

Idag kändes det på riktigt. Våren kom till Malmö! Det blev säkert en sexton grader och vi skickade ut barnen på gården i overaller, bara för att panikartat sen skala av dem allt utom en fleece. 

Efter jobbet satte jag mig direkt på balkongen, ett glas rosé, en ny sköna hem och solbrillor på näsan. Även om jag nog bara satt en tjugo minuter innan jag började frysa lite så var det helt underbart. Det är liksom en sådan känsla av sommar, och att den nog inte är så himla långt borta ändå. 
Efteråt, då är jag helt peppad på att få vårfint hemma, och ställer mig och lagar kakel, spacklar väggfel och röjer i köket. Det är liksom köksveckor i kaoshushållet, och nu ska det bli vitt och fräscht och vårigt!

1 kommentar:

  1. Det var otroligt skönt idag ja. vid 3- tiden 16 grader och jag tyckte även vinden var varm. Snart, snart! och det är så väldigt roligt att följa med på din renovering.

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins