Instagram
måndag 24 mars 2014

Mingel och bubbel med Yves Rocher

Vem gillar inte detta? Bubbel och mingelevent på en måndagskväll. Yves Rocher hade tillsammans med Loppi bjudit in till öppningen av sin nya butik på Mobilia för att berätta om märket och dess kärlek till allt naturligt och för att visa upp sina produkter för ett gäng bloggare. Jag som mest känner igen märket sedan jag var liten och mamma fick hem postorder med allehanda lotter och klistermärken, numera känns märket lite mer modernt och lyxigt än mina postorderminnen. Jag blev mer och mer imponerad under kvällen, det verkar kunna vara något för mig detta. 
Butikschef för Mobiliabutiken samt VD för Yves Rocher.
 Jag fick vad jag gillar mest, bubbel, ost(!), passionsfrukt och jordgubbar. Jag hade ju kunnat stanna hela kvällen bara på grund av det.. och macroons! Det var första gången jag smakade macroons och åh vad jag blev hooked! De var riktigt goda men framför allt så är det få bakverk som är så vackra att se på!
 Fnulan fick bli sminkad av proffsen och hon som redan är så snygg blev festfin framför våra ögon, och jag blev frestad av det hela och köpte både läppstiftet och ögonskuggan som användes! 
 Snyggo! Redo för en kväll på stan ;) I bakgrunden skymtas Tommy Tott!

 Väl hemma dök jag (bokstavligt) ned i min goodiebag och oooade och visade upp krämer och läppstift för mannen i mitt liv som snällt visade intresse när jag misstänker att det var lite för artighetens skull :) Jag måste visa upp vad jag fick i påsen och vad jag köpte, men det får vara ett annat inlägg. För nu är klockan massor och jag är lite trött i huvudet av champagne och fjorton olika krämdofter.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins