Instagram
torsdag 20 mars 2014

Jag älskar penicillin!

I'm Alive!

Febern släppte igår och även om jag knappt kunde svälja eller äta så blev det en sådan kontrast att plötsligt ha energi att jag kunde få en del gjort här hemma. Jag både smorde in vinterkängorna med såndär skinnbehandlingskräm, rensade avloppet (igen.. sist monterade jag tydligen vattenlåset tokigt..), rensat lite i garderoben, diskat och kände mig nästan oförskämt frisk! Galet när det slår över sådär, jag höll mig vaken hela dagen fast jag vaknade av halsont redan klockan fem.. 
Det jag fått i mig den senaste tiden, mumsigt! (frysta blåbär, fryst mango, hallondryck, valios vaniljyogurt, juice och en halv avokado i en salig blandning).
Idag kände jag mig dock lite mer mitt emellan, inte hyperaktiv men inte heller feberdäckad. Har fått lite gjort, men ändå passat på och känt att vila där emellan är guld värd just nu. 

Nu ser jag fram emot ett veckoslut. 
I morgon blir nog den friskaste dagen hittills!
(och kanske kan jag fortsätta med den precis påbörjade köksrenoveringen någon gång i helgen!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins