Instagram
söndag 30 mars 2014

Slipdamm och solsken

 Denna helgen har varit väldigt produktiv faktiskt. Jag har fått massor gjort, och majoriteten av projekten har jag gjort sittandes på en solig balkong i bara t-shirt, och varit varm! Det har verkligen varit sommarkänsla över Malmö denna helgen. 

Så nu har jag ett kök fullt av öppna köksluckor utan handtag som torkar, efter att ha fått färg på sig. Alla mina köksredskap ligger på spisen då lådorna målas, balkongen är full av slipdamm och spår av detta finns lite överallt i lägenheten. I hallen ligger sågade lister längs med väggen i väntan på att bli fästa, men det bästa är att de är färdigsågade, det fixade mannen i mitt liv medan jag målade i solen. Jag var inte alls pepp på att fixa lister, inte någonstans.. 

Så nu är jag en bra bit på vägen till ett snyggt kök och att avsluta de projekt jag påbörjat sedan länge. 
Ett färdigt hem.
 Jag har svårt att ens föreställa mig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins