Instagram
måndag 31 mars 2014

Dagens manikyr

Såhär tjusig är jag numera om händerna, har sett ut såhär i flera dagar. Färgen slits ju bort av sig själv, och jag ska ju ändå måla mer imorgon så jag struntar i att anstränga mig faktiskt. Jag anstränger mig tillräckligt med renoveringen.

Jag tar igen för mina sjukdagar nu känner jag. Dessa köksluckor som jag påbörjade att slipa samma dag som jag plötsligt fick halsfluss ska nu bli färdiga. Därför är mitt hem fullt med prylar överallt, tidningspapper på golven och kökslådor att snubbla över mitt på vardagsrumsgolvet... Samtidigt ligger jag i soffan och är alldeles slut i rutan för ikväll. Så pass att jag bloggar ifrån mobilen fastän datorn ligger på bordet två meter ifrån mig. 

Imorgon kommer jag ett steg närmre! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins