Instagram
måndag 17 mars 2014

Många bollar

Man kan ju inte direkt anklaga mig för att jag inte är spontan, ofta är jag för spontan för mitt eget bästa. Får jag en idé så ska den genomföras igår. och om jag inte har de verktyg och material jag behöver nära till hands, ja då kan jag bli rätt tjurig. Charmig egenskap, jag vet. Men saker och ting blir gjorda i alla fall! 

Som när jag igår plötsligt bestämde mig för att jag visst det orkar måla om alla skåpsluckor själv. Vilket då först innebär att skrapa färg och slipa dem... Det ska gärna inte ta mer tid än en vecka också.. 
 Jag hade ingen färg hemma, så för att jag inte skulle kunna ångra mig började jag skrapa av färgen. Så nu ser många av luckorna rent förjäkliga ut, och då måste jag ju fixa till dem. 

Detta samtidigt som kaklet torkade och elementet spraymålades med jämna mellanrum. 
och ett heltidsjobb på det ja. 
Det är tur för mig att det börjar ljusna ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins