Instagram
söndag 5 augusti 2018

Sommarens sista semesterdag

Idag är min sista lediga dag för denna sommaren, och det tar emot att ens skriva det. Jag vill jättegärna vara ledig längre, men; nu är det som det är. 
Jag försöker intala mig själv att det faktiskt är bra att komma tillbaka till rutinerna och ett lite mer hälsosamt leverne, och jag vet ju att det faktiskt är så. Det är dock svårt att återgå till verkligheten när sommaren varit så väldigt fin. 

Men sommaren är inte slut bara för att jag är upptagen åtta timmar om dagen, det finns fler ljusa timmar att utnyttja och förhoppningsvis håller värmen (i alla fall delvis, jag önskar nog max 25 grader nu när jag ska jobba...) i ett bra tag till så vi får en fin sensommar. 
 Jag har i stort sett helt låtit bli sociala medier i några dagar.. Absolut kikat lite ibland men pausat från att dela med mig själv både på bloggen och på instagram. Vet inte om det är att jag behövde ladda batterierna från det också.. det blir ju överlag lite mer sporadiskt såhär på sommaren.. Bilderna är från häromdagen när vi var och badade på Ribban. Tror faktiskt det var mitt och Alvars första dopp i havet i år.. och hans första riktiga dopp någonsin. Vattnet var väldigt skönt, och det enda som var lite svårt var mängden människor som var där.. Men vi hittade en bra plats i vattnet för att plaska lite och Alvar tyckte det var väldigt mysigt, det gjorde vi alla :)

Nu ska jag fortsätta peppa mig själv inför morgondagen. 
Det kommer nog bli bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins