Instagram
fredag 10 augusti 2018

Rensa bort 12 kg

Jag har kommit in i ett litet rensningsmode nu, kanske är det "nystarten" med att börja jobba som gör att jag vill rensa ut, oavsett så är det en bra idé. 
Häromdagen tog jag mig till lägenheten efter jobbet och gjorde mig av med över 12 kg grejer. 
Tidningar framför allt, de väger ju en del. 
Men även gamla anteckningar från skolan, gamla kataloger och papperslappar från flera år tillbaka som jag verkligen inte alls vet varför jag sparar... 
 Rensningen kommer fortsätta. Det är intressant hur mycket man ser att man inte behöver när man inte bor bland de flesta av sina saker.. Jag har klarat mig hela sommaren utan ganska mycket grejer faktiskt.. 
Vad hade ni kunnat rensa ut idag? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins