Instagram
torsdag 9 augusti 2018

Tidig start i trädgården

Tänk att man faktiskt kan sitta ute klockan sju på morgonen och inte frysa.. alltså denna sommaren slår alla rekord. Igår gick vi runt och svettades som grisar på jobbet men jag skulle ändå inte önska alternativet.. Förra sommaren regnade bort.. Detta är inget annat än ljuvligt!
Denna morgon startar jag som sagt såhär, med kaffe och youtube i trädgården. Alvar och Skejtaren sover gott inne i stugan så jag vågar inte riktigt sätta på nyhetsmorgon på tv där, och faktiskt så är detta väldigt mysigt ändå :)
 En bra start innan jobbet skulle jag säga.
Förutom att jag är lite av en tidsoptimist, sitter här lite för länge, glömmer att äta något och så får jag stressa iväg lite. Men förutom det så är det en riktigt bra start! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins