Instagram
tisdag 7 augusti 2018

Skrotar bikinin för en lång baddräkt (Nakenshock!)

Kanske inte "naken-nakenchock" om ni förstår vad jag menar haha, men det blir ett mer lättklätt inlägg än vanligt i alla fall!
I år investerade jag (väldigt lite pengar på rea haha) i en baddräkt faktiskt. Det råkar till och med vara så att jag investerade i två stycken eftersom det var så billigt, och fastän den ena var lite för liten så behöll jag den... det var nämligen så billigt med båda att det inte kändes värt besväret att skicka tillbaks den som inte passade. Gör ni också så ibland? Det är väldigt sällan jag skickar tillbaka någonting faktiskt.. inte min bästa egenskap kanske haha. 
Men i alla fall. 
Jag upptäckte att asos hade väldigt bra rea på sina badkläder och så hittade jag en i deras Tall kollektion, vilket ju för mig är en väldig fördel... till och med nödvändigt kan jag tycka. 
och det är så jäkla skönt att det är trendigt igen med baddräkt, speciellt när man som jag inte är helt pepp på mammakroppen (som nog är lite av en semesterkropp nu om jag ska vara ärlig...) och då kan täcka lite mer än bikinin tillåter. 
Lite roligt att försöka posera på något vis med alla delar av småbarnslivet runt omkring en :) För övrigt var det väldigt mysigt att bada i poolen under vinrankorna där! 
Den är väldigt fin i ryggen tycker jag.
 I denna färgen verkade den slutsåld, men jag hittade en svart som tyvärr inte var på rea, men ändå rätt bra i pris. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins