Instagram
tisdag 24 juni 2014

Zero cancer, ett semestertips

Det fina armbandet nedan är från företaget For Life, som drivs för att stödja cancerforskning. Företaget startades i samband med att närstående till ägarna drabbades av olika sorters cancer och de ville göra vad de kunde för att hjälpa till, för visst är det verkligen så att cancer drabbar alla. 

Så för små små pengar, 100 kr för smycken och 50 kr för mobilskal kan vem som helst bidra till forskningen och ändå känna att semesterkassan är välbehållen. 
De har väldigt fyndiga armband för er som har barn, precis som mitt fast istället för texten kan ni skriva ert mobilnummer ifall ungarna springer iväg, som de gör emellanåt. Jag gjorde det i alla fall i spanien när jag var liten, har för mig att mamma skrev vår adress på min arm med en spritpenna så jag skulle hitta hem igen :) Så detta kan vara ett lite tjusigare alternativ till att hålla ungarna säkra på semestern ;)
Vill ni bidra ytterligare går det även bra att sms:a texten BESEGRA 7080 till nummer 72988, då bidrar ni med 50 kr till deras insamling, som i nuläget är över 31 000 kr!

Så det är ju inte illa med välgörenhet, säkerhetstips och modetips i ett!
För de där fina färgerna gör sig nog väldigt fina på solbruna armar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins