Instagram
måndag 2 juni 2014

Vardagssnurr

Det är en sådan dag, eller egentligen en sådan vecka där jag mest går och tänker 'vad ska jag skriva om?' och inget vettigt formuleras i min hjärna. Det är mycket planerande på jobbet, en hel del stress men positiv sådan. Men mycket tankar kring livet, vardagen, lägenheten och allt ska gå, hur tiden ska fördelas bäst och hur jag egentligen hade kunnat få till ett bra flow i skrivandet igen. För det är inte det att jag inte har tid att skriva, det är bara att det står stilla när jag väl sitter där. 

Skrivkramper kommer och går ju, jag har bloggat i många år och det är alltid ett övergående fenomen. Just i stunden är det dock lite störigt. 

Men så det är där jag är just nu. 
och så njuter jag av sommaren, för jösses vad gött det är med solsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins