Instagram
onsdag 18 juni 2014

Det ena leder till det andra

 Jag har fortsatt rensandet, sedan ett par dagar sedan (fortfarande utan att ha hittat min kamera, och har nu även upptäckt att jag är av med en dvd-skiva...). Igår hade jag tvättid och tänkte att det var en ypperlig chans att rensa lite ur garderoben, det som är i tvätten behöver jag ju inte göra mig av med eftersom det tydligen använts den senaste tiden, något jag inte alls kan säga med alla plagg jag äger.. 
Klänning från förra året - Nelly.com
Som denna blåa skönhet, som aldrig egentligen fått se dagens ljus, och inte kommer få göra det förrän den först mött en skräddare (annars måste det till vääääldans mycket tejp för att hålla boobsen på plats..). Men den får stanna, för jag har inget annat val känner jag än att behålla den då jag inte är färdig med den. Jag är som sagt inte så bra på det där med att rensa, vilket även kanske märks när utrensningen leder till att jag plötsligt står mitt i allt stök och tar lite artsy bilder av en flygig klänning..). 
Så ja, den får stanna. Jag får hitta mig en skräddare. Sen får jag ge mig på att rensa den där garderoben lite bättre en annan dag.

Eller så kan vi ju satsa på en walk in closet i nästa hushåll.
Känns faktiskt mer sannolikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins