Instagram
måndag 16 juni 2014

När suget faktiskt dyker upp

Nu sker det, suget jag har väntat på kom nu nu nu och jag ska inte förspilla någon tid! Jag vill rensa! Jag vill rota i mina lådor och kasta allt möjligt som jag aldrig använder och som bara dränerar energi ifrån hem och själ. Och så har jag blivit av med en kamera som jag precis köpt och det är väl främst det som motiverar rensningen, men oavsett, alla anledningar är fabulous om det får mig att slänga grejer. 
För jag slänger aldrig grejer.. 
Men jag köper ju en del.. som den här kopparskålen som ropade mitt namn på en loppis för någon vecka sedan. Den har jag knappt plats med i skåpen, men vad ska man göra när skåljäveln pratar med en.. jaja, det är bara att shoppa lite mer då antar jag, suck liksom. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins