Instagram
måndag 1 april 2019

april april börjar bra

Idag efter jobbet blev det en väldigt spontan middag hos Georgia och Micke. Så jäkla trevligt det är när det är oplanerat alltså. Jag slutade jobba kl 17 och hon messade mig en kvart efter att de skulle grilla om vi ville komma förbi. 
Javisst alltså. 
Nu tog jag bara en bild, faktiskt. Men den var väldigt bra. 
Alvar som efter maten spontant gick och satte sig i soffan och kollade på tecknat tillsammans med Pingu. Som att även han behövde varva ned en stund efter dagen. 
 Från och med idag är vattnet igång i stugan och säsongen är igång. Vi har en ganska fullspäckad vecka framför oss, jag har bilder och vlogg att redigera, men nu ville jag mest kika in och ge ett livstecken innan jag går in och däckar. 
Ett livstecken efter en riktigt bra första måndag i april. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins