Instagram
onsdag 10 april 2019

Ny soffa och mera vab

Vi monterade ju ihop en soffa i förra veckan förresten! Kolla här!
Inte den bästa bilden kanske, men ni ser storleken i alla fall och det är det viktiga här. Schäslongerna gör att vi faktiskt kan halvligga bredvid varandra hela familjen, plus att de har förvaring i sig. Allt tyg är avtagbart och går att tvätta i 40 grader och det faktum att det är mörkgrått istället för vitt är lite av en halleluja moment för mig. 
I övrigt har jag ytterligare en dag av vab idag. Jag var hemma med Alvar i måndags också för jag tyckte att han inte var riktigt hundra, men ändå var har liksom inte riktigt sjuk så han fick gå till föris igen på tisdag. Men då fick jag ju ett sms efter lunchtid om att grabben hade feber och knappt hade ätit eller sovit.. Så stackarn var visst inte alls redo för tempot på förskolan ännu och vi kör på med lite hemmamys idag också istället för att få bukt med den här rejäla förkylningen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins