Instagram
onsdag 3 april 2019

Lördagens festligheter

Ja i lördags såg jag ut såhär efter en del fixande:
Det var Mathildas 30 års fest och vi överraskade henne på en restaurang vid hamnen, hon visste att hon skulle få en fest, men inte var och med vem. Och hon blev positivt överraskad då hon hade trott att vi skulle vara i en studentförenings lokal. Detta var lite mer fancy om man säger så, med supergod mat och någon annan som städade efteråt. 
Jag fick äran att sitta mitt emot födelsedagsbarnet som blev firad med tal och en hälsning från självaste Peter Lemarc (som jag var tvungen att googla för att veta vem det var...). Kvällen bjöd på tipsrunda och tävling, dans och en himla massa skratt. 
Jag hade riktigt jäkla kul helt enkelt. 
Sen var jag rätt trött dagen efter så jag tror denna sortens festande är nog bra att det inte sker så ofta haha. Jag ser fram emot att ha en rätt lugn stughelg nästa helg istället :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins