Instagram
onsdag 24 april 2019

Ibland vill jag ändra allt

Känner ni ibland att ni helt vill byta stil på ert hem? Det är en sjukt oekonomisk tanke som slår mig ibland.. Nu har jag liksom feeling för att mitt hem ska kännas mer som ett chill semesterboende, men jag hade behövt byta ut det mesta och måla om vår fina tapet från photowall som inte riktigt är i samma stuk. 
Dessa bilderna från Jotex fångar känslan jag vill åt rätt bra. I övrigt kan jag rekommendera att ni kikar in där. För några år sedan fanns där inte så mycket att hitta tyckte jag, de var bara liksom en "textildel" av ellos, men nu jäklar i min lilla låda har de hittat sin röst. 
Där är så mycket fint! 
och priserna är rätt bra på det mesta också. 


 Den här fåtöljen var inte den billigaste dock, men hallåja så snygg den är! 

1 kommentar:

  1. Det här sovrummet! så vackert! jag har aldrig sett en sån interiör, en sån inredning av sovrummet. Väldigt imponerande!

    SvaraRadera

mitten

Senaste pins