Instagram
tisdag 23 april 2019

En påskhelg i solen

 Hur var er påskhelg? 
Våran var perfekt. Det har varit så himla fint väder att vi verkligen kunnat njuta i stugan. Inte så varmt att vi velat sova där på natten ännu, med en Alvar som nu börjat med en liten "jag vill inte sova"-fas känns det som en bra bit bort än så länge. Men på dagen alltså, då var det ju guld.
Jag målade en skänk iklädd bikiniöverdel! jag frös inte ens. 
Skänken är jag nästan klar med, så jag kommer visa den snart.


Annars hängde vi mest i trädgården och turades om att göra nytta och jaga Alvar. Så pausade vi lite från det för att göra annan nytta, som att måla ägg med kusinerna. 


Så det var vår påskhelg i ett nötskal. Väldigt mycket häng i solsken i stugan och förhoppningsvis en försmak av vad som komma skall :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins