Instagram
fredag 29 mars 2019

Sista helgen innan stugsäsongen börjar

Tjoff sa det och så var det fredag i en blinkning. Jag har denna vecka varit väldigt trött, skrev på instagram att jag haft en del bekymmer med att vakna på morgonen och tänker att det är någon vitaminbrist kanske. Men samtidigt har jag ju ett arbete som i perioder kräver väldigt mycket av en och det kan vara att jag helt enkelt märker av den biten ganska mycket just nu. 
Huvudsaken är i nuläget att det faktiskt är fredag!
och inte vilken fredag som helst heller.
Det är en mycket solig fredag, den sista helgen innan stugsäsongen drar igång. 
Min tanke inför helgen är att vlogga faktiskt. För nu var det längesen och jag vill komma in i den rutinen igen. 
 Jag vloggade denna helgen för precis ett år sedan också. Då skulle jag precis börja arbeta igen efter min föräldraledighet, och då såg det ut såhär:

Ha en bra fredag hörni! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins