Instagram
måndag 18 mars 2019

Helgens sjukstuga utan ny soffan

Ja hörni, våra soffor står precis där de stod innan helgen. Istället för att dra i det projektet fick det bli ett föräldraprojekt istället, och det är ju prio på det. Alvar blev i torsdags hemringd från föris då han hade feber, och sen dess har han haft hög feber konstant (mätte 40,7 grader som mest på stackarn...). Så helgen har mer gått ut på att få i honom vätska, ha koll på tempen och låta en mycket varm bebis (som inte är en bebis jag vet, men i detta läget var han det ändå..) ligga på en i soffan och se på Nicke Nyfiken. 
 Igår kom vi ut en sväng (jag var inte ens utanför dörren själv i lördags). Febern gick helt ner av värktabletterna då och det kändes som vi kunde se ljuset litegrann. Nu när jag skriver detta har han sovit hela natten och det känns lite som en halleluja moment. 

Lite annat hann vi med i helgen, trots sjukdom. Vi har fått upp ett badrumsskåp, jag har fixat med de tvålpumpar jag har som inte var trasiga och så har vi köpt nya lampor till sovrummet. 
Nu ska vi bara få fixat den där soffan också.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins