Instagram
tisdag 5 mars 2019

Familjemyset botar humöret

Ja vad gör man när humöret tryter? Mitt gjorde det en del nu i eftermiddag. Efter att ha vaknat väldigt tidigt och sen inte haft världens bästa arbetsdag så fanns det bara en lösning på mitt dåliga humör. Hämta upp Alvar, åk och ät på restaurang och avsluta med lite shopping. Vi Hämtade båda två vilket alltid är kul, han ska alltid spexa till det med sina fröknar. 
Sen hamnade vi på Fabriken på mobilia vilket för oss är en väldigt skön restaurang. Dels har vi varit där flera gånger med Alvar, sen har de barnstolar med bälte, och så har de väldigt goda hamburgare (bland annat..), och just en hamburgare och en fatöl var precis vad jag kände för. 
 Han är väldigt skön att ha med sig på restaurang tacksamt nog, men det gäller att han är fastspänd för att man ska kunna ta det lite lugnt då han nog annars kan stirra iväg lite. Lite böcker, mat och Greta Gris är precis det han behöver. 

 Så hamnade vi på Lindex
Alvar behövde lite pyjamasar så vi slog till på tre nya (betala för två!). Alltså jag älskar verkligen deras mönster på Lindex. Och så har alla blixtlås vilket är det enda rätta.. Nu ska vi göra oss av med alla andra pyjamasar med tryckknappar, de är bara för onödigt störiga.. 
Men ni ser, hur fin?!
Och så mössan! Jag vet inte varför jag har dille på bananer, men tydligen så har jag det. Så han fick en bananmössa för att matcha sin regnoverall med bananer. 
 Den där minen vet jag inte vad det är.. men ja. 
Jag är på betydligt bättre humör nu. Det krävs inte så mycket egentligen. 
Lite familjemys och retail therapy. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mitten

Senaste pins